SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BNP Paribas reklamuje się jako „bank zielonych zmian” - będzie sadził drzewa za otwierane konta (wideo)

Bank BNP Paribas w ramach nowej promocji zasadzi do 50 tys. drzew tlenowych w zamian za nowe rachunki otwierane przez klientów. W kampanii reklamowej przestrzega, że niekorzystne zmiany klimatyczne mogą spowodować ogromne wzrosty cen żywności.

Article

Nowa kampania reklamowa banku BNP Paribas ruszyła w minionym tygodniu od odsłony teaserowej. Emitowano spot pod hasłem „Zmiany klimatu kosztują” podkreślający, że wskutek niekorzystnych zmian klimatu za 20 lat owoce, warzywa i miód będą kosztować po kilkaset zł za kilogram.

Reklama odsyła na stronę Zieleniak2040.pl. - Wszystko to, co dzieje się w Polsce i na świecie ma wpływ na ceny i dostępność żywności. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, za kilkanaście lat takie produkty jak maliny czy miód mogą stać się towarami luksusowymi - czytamy tam. - Zmiany klimatyczne wpływają na ceny żywności na całym świecie. To nie przyszłość, a rzeczywistość, z którą mierzymy się już dziś - dodano.

 

Właśnie rusza właściwy etap kampanii obejmujący promocję, w ramach której BNP Paribas za każdy nowy rachunek osobisty założony przez klienta zasadzi drzewo tlenowe. Akcja zacznie się w sobotę i potrwa do końca października, posadzonych zostanie maksymalnie 50 tys. drzew.

Promocja będzie realizowana razem z siecią sklepów Carrefour, na razie nie podano szczegółów tej współpracy.

W reklamach BNP Paribas przedstawia się jako „bank zielonych zmian”.

 

Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję, internet oraz kina.

Poprzednia duża kampania BNP Paribas była realizowana w maju i czerwcu br., promowano w niej Konto Otwarte na Ciebie z trzema kartami debetowymi.

Za obsługę reklamową banku odpowiadają agencje Publicis Lion (kreacja) i Feeders (aktywności w social media) oraz domy mediowe Havas Media i Sales&More (planowanie i zakup mediów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BNP Paribas reklamuje się jako „bank zielonych zmian” - będzie sadził drzewa za otwierane konta (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Korporacje sa super. Tak nam pieknie urzadzaj swiat. A w szklanych biurowcach najlepiej sie pracuje. Sa open spacy, jest hierarchia, wszyscy sa tacy fajni. Problemy sie eskaluje. Cudowny swiat. Trzeba robic targety.
16 0
odpowiedź
User
Tomek
Ok, dzieki. Na pewno nie otworze tam konta.
10 1
odpowiedź
User
bbv
W kategorii najbardziej bandycki bank na pewno w pierwszej trójce
6 0
odpowiedź
User
won
Kolejni nadgorliwcy od poprawiania świata. Jak nie tęczowe oszołomy, to tropiciele CO2, jak nie obrońcy kornika, to czciciele parytetów. A nie może być normalnego banku?! Może byście zamiast sadzić drzewa, otworzyli oddziały w soboty, co?
2 0
odpowiedź
User
PR
Niech posadzą te drzewa w Warszawie, gdzie zepsuta woda i powietrze. Posadzą sadzonki na jakimś ugorze, pewnie kupionym za grosze na jakimś zadupiu. Pewnie żaden koszt.
2 0
odpowiedź