SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Złote Spinacze 2014: najwięcej dla Havas PR, H+K, Headlines, Rc2, Citybell i Publiconu

Rozdano nagrody w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Trzy otrzymała agencja Havas PR Warsaw, a po dwie - Imago PR, Hill+Knowlton Strategies, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Headlines Porter Novelli, Citybell Consulting i Publicon.

Article

Havas PR Warsaw została nagrodzona za kampanie „Zobacz cukrzycę - redefinicja cukrzycy”, „Mistrzowie kodowania” (realizowaną wspólnie z Samsung Electronics Polska) i „Zarażamy ciekawością” (wspólnie z Orange Polska).

Imago PR otrzymała dwie nagrody za akcję „Zaangażujmy Śląsk”, Hill+Knowlton Strategies - za „Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem”, a Headlines Porter Novelli - za „MasterCard ćwierka dla WOŚP”. Citybell Consulting wyróżniono za „Debatę Europa Café” i „Apetyt na region. Podkarpackie smaki”, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants - za „Prince Polo - w 100 proc. polskie, kultowe na Islandii” i „belVita - stworzona na śniadanie!” (obie realizowane wspólnie z Mondelez Polska), natomiast Publicon - za „#onedayinwro - robimy InstaMovie!” i „Dick Dobrowolski, czyli how to spin, how to win”.

W sumie przyznano nagrody w 24 kategoriach (w jednej - Event komercyjny - decyzją jury nie wybrano zwycięzcy). Wszystkie zostały wręczone podczas gali w piątek 5 grudnia.

Konkurs Złote Spinacze jest organizowany przez Związek Firm Public Relations. Funkcję partnera merytorycznego pełni KPMG.


ZWYCIĘZCY ZŁOTYCH SPINACZY 2014


KATEGORIE GŁÓWNE
 
PR korporacyjny
• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem - Hill+Knowlton Strategies

PR produktu
• Prince Polo - w 100% polskie, kultowe na Islandii - Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Public Affairs i Lobbying
• Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! - Kobold Public Relations

Kampania Społeczna
• Zobacz cukrzycę - redefinicja cukrzycy - Havas PR Warsaw

Komunikacja wewnętrzna
•  „Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska - Orange Polska i Havas PR Warsaw
 
Event komercyjny
Decyzją Jury statuetka w tej kategorii nie została przyznana.

Event społeczny
• Debata Europa Cafe - Citybell Consulting

Launch nowego produktu, usługi lub firmy
• Kampania „Zarobki bez tabu” - On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl

Corporate Social Responsibility (CSR)
• Tesco dla Szkół - „Talent do niemarnowania” - Tesco Polska, Garden of Words

PR miejsca, miasta lub regionu
Jury przyznało dwie statuetki ex aequo
• Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
• #onedayinwro - robimy InstaMovie! - Publicon

Social media
• MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli

Bussiness-to-Bussiness PR
•  „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl - Biuro Podróży Reklamy

PR finansowy i relacje inwestorskie
• Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software - InnerValue

Media Relations
• belVita - stworzona na śniadanie! - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska


KATEGORIE SEKTOROWE
 
Technologia, IT, telekomunikacja
• Mistrzowie kodowania - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska

Finanse
• MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli

Uroda i zdrowie - usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne
• Ciśnienie na życie - Polpharma

Sektor spożywczy
• „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” - ZT Kruszwica

Media i styl życia
• „Oglądam, czuję, myślę” - młodzi w kinie - Go Culture

Kultura
• Audioriver 2013 - Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)

Sport, turystyka, rekreacja
• Apetyt na region. Podkarpackie smaki - Citybell Consulting

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. - Hill+Knowlton Strategies

NGO i Sektor Publiczny
• Dick Dobrowolski, czyli „how to spin, how to win” - Publicon

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność
• „Zrobimy Cię na Biało” - Atlas i Telma Agency Communications

Efektywność
• Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2014: najwięcej dla Havas PR, H+K, Headlines, Rc2, Citybell i Publiconu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
korniszonek
Ktoś wie, czemu nie została przyznana nagroda za event komercyjny?
9 8
odpowiedź
User
olo
Pewnie dlatego, że zasłużył na nią Publicon za event dla branży deweloperskiej...;)
10 8
odpowiedź
User
korniszonek
:) Pewnie tak. Czy tylko ja mam wrażenie, że media branżowe dają ciała? Na gali nie było ani jednego dziennikarza, artykułów nt. Spinaczy brak, bo powyżej to jest skopiowanie wyników ze strony zfpr. Nie byłoby ciekawie opisać kilka projektów, porozmawiać z autorami etc. Lipa jakaś.
10 8
odpowiedź
User
Anna
Mam takie samo zdanie. Media branżowe kompletnie zlekceważyły temat... brakuje opisów casów, wywiadów z autorami, komentarzy...Złote Spinacze to jedyny konkurs w obszarze public relations... aż 28 kategorii... kilkaset zgłoszonych projektów... naprawdę jest o czym pisać, dyskutować, analizować....ale może to za trudne....?
10 8
odpowiedź
User
korniszonek
No bo o tym, że ktoś dostał awans albo zmienił barwy firmowe, jest bardzo łatwo napisać.
9 8
odpowiedź