Zmiany na czele McCann Erickson

Nowym dyrektorem zarządzającym agencji McCann Erickson został Piotr Kośmider.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Piotr Kośmider przejmie część obowiązków Marka Janickiego, który w tej chwili łączy funkcje dyrektora zarządzającego McCann Worldgroup i agencji McCann Erickson.

„Wierzę, że wiedza i doświadczenie Piotra jeszcze bardziej przyśpieszą nasz rozwój. Ostatnio wygrane przetargi na obsługę PLL LOT czy PZU są dowodem na to, że nabraliśmy mocnego tempa i jestem pewien, że Piotr walnie przyczyni się do jego utrzymania”, mówi Marek Janicki, dyrektor zarządzający McCann Worldgroup.

W ciągu ostatnich dwóch lat Kośmider zarządzał agencją brandingową i designerską Lothar Boehm, której kluczowymi klientami w Polsce i CEE są między innymi grupa Maspex, Kraft Europe i Kompania Piwowarska. W latach 1999-2005 Piotr Kośmider tworzył od podstaw i zarządzał agencją G2, należącą do struktur Grey Worldwide. Wcześniej Kośmider był dyrektorem marketingu w TFI Skarbiec oraz przez pięć lat pracował dla Leo Burnett.

Kośmider studiował polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim, marketing w Szkole Głównej Handlowej i MBA w University of Calgary/SGH.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?