Zmiany w 'Charakterach' od stycznia

Styczniowy numer miesięcznika "Charaktery" (Charaktery), którytrafi na rynek 22 grudnia br., będzie mieć zmienioną zawartość iobjętość. Towarzyszyć będzie mu kampania promocyjna.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

W piśmie pojawią się nowe działy, a te już istniejące zostanąrozbudowane (chodzi o część magazynową tytułu i Latarnika). Magazynzwiększy swoją objętość z 100 do 116 stron. Na potrzeby reklamprzeznaczona zostanie trzecia strona, dotychczas zapełnianatreściami redakcyjnymi.

Stopniowo ma wzrastać także nakład "Charakterów", który wynosiobecnie 73 800 egz., będzie on jednak dostosowany do wynikówsprzedaży. Na razie nie wiadomo, czy pismo zmieni cenę (obecniekosztuje ono 9,50 zł).

Wprowadzeniu na rynek numeru styczniowego towarzyszyć będziewsparcie promocyjne. Kampania realizowana będzie w telewizji(Planete), radiu (Radio Euro, RMF Classic), prasie, internecie(m.in. portal Wirtualna Polska) oraz w sieci Empik i HDS. Kampanięi mediaplan przygotowuje dział marketingu wydawcy.

Średnia sprzedaż ogółem "Charakterów" w okresie od stycznia dosierpnia br. wyniosła 42 477 egz. (dane ZKDP).

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu