SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w 'Charakterach' od stycznia

Styczniowy numer miesięcznika "Charaktery" (Charaktery), który trafi na rynek 22 grudnia br., będzie mieć zmienioną zawartość i objętość. Towarzyszyć będzie mu kampania promocyjna.

W piśmie pojawią się nowe działy, a te już istniejące zostaną rozbudowane (chodzi o część magazynową tytułu i Latarnika). Magazyn zwiększy swoją objętość z 100 do 116 stron. Na potrzeby reklam przeznaczona zostanie trzecia strona, dotychczas zapełniana treściami redakcyjnymi.

Stopniowo ma wzrastać także nakład "Charakterów", który wynosi obecnie 73 800 egz., będzie on jednak dostosowany do wyników sprzedaży. Na razie nie wiadomo, czy pismo zmieni cenę (obecnie kosztuje ono 9,50 zł).

Wprowadzeniu na rynek numeru styczniowego towarzyszyć będzie wsparcie promocyjne. Kampania realizowana będzie w telewizji (Planete), radiu (Radio Euro, RMF Classic), prasie, internecie (m.in. portal Wirtualna Polska) oraz w sieci Empik i HDS. Kampanię i mediaplan przygotowuje dział marketingu wydawcy.

Średnia sprzedaż ogółem "Charakterów" w okresie od stycznia do sierpnia br. wyniosła 42 477 egz. (dane ZKDP).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w 'Charakterach' od stycznia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl