Zmiany w CKM

Nowy Dyrektor miesięcznika CKM

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 15 lipca 2002 stanowisko Dyrektora Reklamy JMG Magazine Publishing Company (wydawcy magazynu CKM) obejmie Jolanta Kurek.

Jola Kurek wraca do JMG z G+J gdzie przez ostatnie miesiące odpowiedzialna była za grupę tytułów "Focus", "Moje Gotowanie" i "Moje Mieszkanie", ze szczególnym uwzględnieniem miesięcznika "Focus".

Pracując poprzednio dla JMG Jola Kurek od początku związana była z magazynem "CKM" (odpowiadając min. za jego wprowadzenie na rynek) .

Głównym zadaniem Joli Kurek jako nowego Dyrektora Działu Reklamy "CKM" będzie zwiększenie sprzedaży reklam w magazynie oraz umacnianie jego wizerunku wśród klientów. Jola Kurek zastąpi na stanowisku Dyrektora Reklamy Agatę Materkowską.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style