SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Discovery

Nowy dyrektor ds. sprzedaży reklamy w Discovery Polska

Discovery Networks Polska ma nowego Ad Sales Director, którym została Dorota Żurkowska - Bytner.Będzie ona odpowiedzialna za prowadzenie kampanii w Polsce oraz nadzór nad działalnością firmy w Rumunii i Czechach.

Poza rozwojem Biura Sprzedaży Discovery Networks Polska, do obowiązków Doroty Żurkowskiej - Bytner należeć będzie zarządzanie działem Discovery Media zajmującym się sprzedażą czasu reklamowego dla stacji Canal +, Canal Niebieski, MINIMAX, Ale Kino!, Hyper i Cartoon Network. Discovery Media Polska ma największy udział w polskim rynku sprzedaży reklam dla tematycznych kanałów telewizyjnych. Oferuje konkurencyjne produkty reklamowe, opierając się na wieloletnim doświadczeniu kanału Discovery w tej dziedzinie.

Katarzyna Kieli, VP, Country Manager Poland and CEE, powiedziała: „Dorota jest z nami już od czterech lat i w tym czasie wykazała się inwencją w zwiększaniu możliwości biznesowych oraz inspirowaniu współpracowników. Awans świadczy o jej zaangażowaniu. Jestem przekonana, że pod kierownictwem Doroty, Discovery Networks Polska pozostanie najważniejszym graczem na rynku sprzedaży reklam. Dorota wniesie do oferty Discovery Media nowe pomysły, które wpłyną na umocnienie pozycji firmy jako pierwszoplanowego partnera kanałów tematycznych w regionie”.

Dorota Żurkowska - Bytner rozpoczęła pracę w Discovery Networks Polska na początku 2000 r. jako Ad Sales Manager. Karierę zaczynała od pracy w agencji reklamowej, następnie zajmowała się reklamą w platformie telewizji cyfrowej Wizja TV, a później pracowała w domu sprzedaży At Media. Do głównych obowiązków Doroty Żurkowskiej - Bytner należała sprzedaż czasu reklamowego dla takich kanałów tematycznych jak National Geographic, Discovery i MTV.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Discovery

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl