SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w dziale reklamy Burdy, odchodzi Beata Madeja

Zarząd Hubert Burda Media zdecydował, że biurem reklamy spółki kierować będzie teraz trzyosobowy dział senior advertising management. W związku z tym z firmy odchodzi Beata Madeja, dotychczasowa dyrektor biura reklamy.

Zmiany w dziale reklamy Burdy, odchodzi Beata Madeja

Na stanowiska senior advertising managerów zostali powołani: Konrad Gacki, Małgorzata Gurbała i Agnieszka Kieszczyńska. Wszyscy są związani z działem reklamy wydawnictwa od wielu lat, Gacki i Kieszczyńska byli dotąd head gruop managerami, a Gurbała pełniła funkcję senior account executive

Senior advertising management będzie podlegał bezpośrednio zarządowi Burdy, odpowiadał za wyniki reklamowe oraz zarządzanie zespołem handlowców. Tym samym stanowiska szefów poszczególnych teamów sprzedaży zostaną zlikwidowane.

Beata Madeja szefem działu reklamy Burdy była od lutego 2010 roku. Wcześniej związana była z Wydawnictwem Bauer.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale reklamy Burdy, odchodzi Beata Madeja

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qurak
jest to chyba pierwszy przypadek w dużym wydawnictwie gdy likwiduje się stanowisko dyrektora biura reklamy i totalnie wypłaszcza strukturę.

to jeszcze twardy biznes czy już ratowanie Bizancjum?
odpowiedź
User
ola
Czyżby przygotowania do połączenia Burdy i G+J?
odpowiedź
User
Dżony
raczej Burdy i Marquarda
odpowiedź
User
owilde
zostaje jeszcze opcja
a) Burda i Edipresse
b) Burda i Axel
c) Burda i Agora

lub pożarcie przez łakomego syna Bauera :-)
odpowiedź
User
:-)
ach ten łakomy syn:-)...
odpowiedź