Zmiany w Net4media

Agencja Net4media, znana głównie z działań ambientowych oraz reklam mobilnych na samochodach marki Smart, przeprowadziła rebranding marki, polegający na wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej i poszerzeniu oferty.

km
km
Udostępnij artykuł:

Od września w nowym logo Net4media widnieje kameleon, który ma symbolizować elastyczność agencji w dopasowywaniu się do wymagań klienta i zmienności rynku.

Przyczyną zmian jest przekształcenie Net4media w agencję marketingu zintegrowanego, która ma świadczyć zintegrowane działania marketingowe we wszystkich kanałach komunikacji.

Oprócz niestandardowych akcji na mieście oraz działań reklamowych kierowanych do młodzieży szkolnej i studentów, agencja zamierza specjalizować się również w tworzeniu gier i aplikacji na portale społecznościowe i telefony (iPhone, Android, Symbian), jak również w budowaniu aplikacji bazujących na GPS.

grafika

Agencja zapowiada, że W najbliższym czasie powstanie również jej nowa strona internetowa, która będzie zgodna z wprowadzoną identyfikacją wizualną.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style