SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w strukturze i ofercie Scholz & Friends

Spore zmiany personalne nastąpiły w dziale kreacji i obsługi klienta agencji reklamowej Scholz & Friends. Wynika to z przeformułowania oferty firmy.

W ramach zmian personalnych w dziale obsługi klienta agencji reklamowej Scholz & Friends Piotr Misior z funkcji account directora awansował na stanowisko deputy client service directora, na którym będzie nadzorował pracę zespołów account managerów. Natomiast Małgorzata Broda została account directorem (wcześniej pracowała jako senior account manager), a Katarzyna Zaremba zajęła nieobsadzoną dotychczas funkcję new business directora. Z kolei w dziale kreacji zlikwidowano stanowisko deputy creative directora zajmowane przez Macieja Krzywickiego, który odszedł z firmy i rozpoczął działalność w branży sztuki.

Ruchy personalne w Scholz & Friends są końcowym etapem procesu porządkowania struktury agencji rozpoczętego w listopadzie ubiegłego roku, kiedy zarządzanie kreacją powierzono Maciejowi Ufnalowskiemu i Piotrowi Cedzyńskiemu. Te zmiany wynikają również z przeformułowania oferty firmy, którego celem jest dostarczanie różnorodnych, wyspecjalizowanych pakietów usług komunikacyjnych, takich jak ATL, BTL, PR, CRM, interactive i strategia.

Scholz & Friends zatrudnia obecnie 67 osób, a funkcję managing directora pełni Barbara Berkan.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w strukturze i ofercie Scholz & Friends

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl