SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Xerox

Xerox: nowe logo – nowy sposób postrzegania firmy

Firma Xerox przekształca swoje logo. Obecnie firmowym znakiem będzie proste i silne słowo „XEROX”. W materiałach marketingowych logo Xerox będzie uzupełnione wierszem sygnalizującym możliwości firmy: „Technology. Document Management. Consulting Services”. Zmienione logo odzwierciedla nowy sposób postrzegania Xerox Corporation: przedsiębiorstwa technologiczno-usługowego, które pomaga firmom we wdrażaniu inteligentnych strategii zarządzania dokumentami i znajdowaniu lepszych sposobów pracy.

„Klienci kojarzą firmę Xerox z doświadczeniem w dziedzinie zarządzania dokumentami,” - powiedziała Anne M. Mulcahy, prezes i dyrektor generalny firmy Xerox. „Marka Xerox jest mocna. Nasza oferta nigdy nie była szersza ani lepsza. To dobry moment, aby wizualnie wzmocnić przesłanie: istnieje nowy sposób postrzegania firmy Xerox.”

Zaprojektowany na podstawie badań wiersz uzupełniający nowe logo: „Technology. Document Management. Consulting Services” ma podkreślać przekaz, zgodnie z którym współczesny Xerox to zaufany partner, dostarczający nie tylko coraz lepsze technologie, ale również inteligentniejsze metody zarządzania dokumentami. Xerox – doradca zwiększa produktywność małych biur, globalnych korporacji oraz profesjonalnej branży drukarskiej i graficznej na całym świecie.

Xerox Corporation to przedsiębiorstwo technologiczno-usługowe o wartości 15,7 miliarda USD, które pomaga firmom we wdrażaniu inteligentnych strategii zarządzania dokumentami i znajdowaniu lepszych sposobów pracy. Firma jest obecna na rynku od przeszło 65 lat. Posiadając ponad 1 500 opatentowanych technologii jest właścicielem wielu przełomowych wynalazków XX wieku, takich jak: pierwsza kopiarka biurowa (1949 r.), pierwsza drukarka laserowa (1977 r.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Xerox

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl