Potrącani piesi jak zombie w kampanii Tramwajów Warszawskich

Tramwaje Warszawskie zainaugurowały dziesiątą edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Bądźmy Razem Bezpieczni”. W tym roku działania trwają pod hasłem "Odłóż smartfon i żyj!" oraz podkreślają, że piesi z telefonami coraz częściej zachowują się na ulicach jak zombie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Potrącani piesi jak zombie w kampanii Tramwajów Warszawskich

Celem akcji jest jest zwiększenie świadomości uczestników ruchu drogowego w zakresie bezpieczeństwa oraz zmniejszenie liczby kolizji i wypadków.

Motywem przewodnim tegorocznej kampanii jest coraz powszechniejsze na ulicach zjawisko korzystania ze smartfonów na drodze bez jednoczesnego zwracania uwagi na to, co dzieje się wokoło. W konsekwencji dochodzi do drastycznych wypadków, co pokazują zdjęcia wykorzystane w kampanii. Stanowią zapis z kamer na czele tramwajów, pod które wpadli nieuważni piesi z telefonem w ręku.

Kampanię rozpoczęto serią krótkich teaserów, publikowanych viralowo w social media. Bohaterowie pokazani są w nich jak zombie - bezwiednie wykonujący polecenia, otumanieni ciągłym korzystaniem ze smartfonów.

Działania uzupełnia kampania ambientowa w centrum Warszawy, media relations oraz treści edukacyjne w radiu, prasie i internecie. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada firma Panato.

Według statystyk policyjnych, w 2017 roku popełniono w Polsce 3725 wykroczeń związanych z niewłaściwym korzystaniem z telefonów komórkowych przez kierujących pojazdami. 65 proc. kierowców czyta albo pisze SMS-y podczas jazdy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"