Zuzanna Rutkowska dyrektorem strategii w G7 Media

Zuzanna Rutkowska objęła nowo utworzone w strukturach G7 Media stanowisko head of strategy and development.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Rutkowska odpowiada za planowanie kompleksowych strategii działań grupy G7 Media, wsparcie merytoryczne działań new business i rozwój nowych produktów. Pod jej nadzorem jest również dział strategii agencji social media marketingu Livebrand.

Zuzanna Rutkowska posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu online. Opracowywała strategie działań marketingowych w agencji interaktywnej OS3 multimedia oraz w domach mediowych Omnicom Media Group i PanMedia Western. Od grudnia 2009 w Grupie o2 gdzie odpowiadała za rozwój agencji Brand Karma, jednej z pierwszych agencji social media w Polsce.

Do Grupy G7 Media należą serwisy Papilot.pl, Boska.pl,  Szopcik.pl, Hanter.pl, usługi typu virtual goods oraz grupa komunikacji Livebrand.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu