„Zwierciadło”: złotówka ze sprzedaży każdego egz. styczniowego numeru na Centrum Zdrowia Dziecka

Wydawca miesięcznika „Zwierciadło” przeznaczy ze sprzedaży każdego egz. styczniowego wydania złotówkę na Centrum Zdrowia Dziecka. Nowy numer w sprzedaży jest od wtorku 10 grudnia.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
„Zwierciadło”: złotówka ze sprzedaży każdego egz. styczniowego numeru na Centrum Zdrowia Dziecka

Pieniądze zostaną przekazane na zakup karetki do transportu medycznego, w tym krwi, leków, narządów do przeszczepu i preparatów do żywienia pozajelitowego dla Centrum Zdrowia Dziecka. Pomaganie jest także jednym z tematów numeru, na okładkę którego trafiły Anna Lewandowska i Małgorzata Kożuchowska.

- Wiedzą dużo o pomaganiu. Wspierają m.in. dzieciaki z Centrum Zdrowia Dziecka. Dlaczego to jest ważne w ich życiu? Jak pomaganie zmienia nas samych? O tym opowiadają w okładkowym materiale Alinie Gutek - zapowiada wydawca w komunikacie.

 

Tematem miesiąca są wybory kobiet. W numerze znalazły się też sylwetki podróżniczki Elżbiety Dzikowskiej i Otylii Jędrzejczak.

Wydanie styczniowe kosztuje 6,99 zł. Można je kupić także z kalendarzem na 2020 rok ze zdjęciami Kacpra Kowalskiego, laureata Word Press Photo. Cena numeru z kalendarzem wynosi 9,98 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska