„Życie od kuchni” ogląda 1,5 mln widzów. Show przegrywa tylko z TVP1

Nowe reality-show „Życie od kuchni” średnio ogląda 1,48 mln osób. Program ma nieco niższe wyniki niż TVP2 notowała rok temu w tym paśmie. Dwójka w czasie jego emisji zajmuje drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z TVP1.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Życie od kuchni” ogląda 1,5 mln widzów. Show przegrywa tylko z TVP1

Program „Życie od kuchni” na antenie TVP2 emitowany jest w niedziele o godz. 17.20, począwszy od 10 marca br. Po czterech pierwszych odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,48 mln osób. Przełożyło się to na 10,91 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 9,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię zanotował pierwszy odcinek reality- show. Oglądało go 1,57 mln widzów.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program obniża oglądalność TVP2 o 50 tys. widzów, ale notuje wyższy udział w grupie komercyjnej. Wówczas stację w tym paśmie oglądało 1,53 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,75 proc. oraz 8,77 proc. udziału.

„Życie od kuchni” zapewnia TVP2 pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1, która w tym czasie pokazuje powtórki „Komisarza Alexa”, co przekłada się na 21,56 proc. udziału. Dalej plasują się TVN (filmy fabularne i animowane; 8,64 proc.) oraz Polsat (również filmy; 7,91 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 zajmuje trzecie miejsce za TVP1 i TVN.

Bohaterami programu „Życie od kuchni” są wybrane w castingu polskie rodziny, które popełniają błędy żywieniowe oraz nie potrafiąc gotować. W poprawie życia pomaga im prowadząca reality-show Małgorzata Ohme (więcej na ten temat).

Widownia „Życia od kuchni” na tle konkurencji

 Oglądalność reality-show na tle konkurencji

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu