Celem akcji promocyjnej jest podkreślenie dwufazowości działaniapreparatu Climagyn jako cechy wyróżniającej go wśród innychdostępnych na polskim rynku farmaceutycznym produktówprzeznaczonych dla kobiet w okresie menopauzy. Dlatego do kosmetykuoprócz typowego gadżetu - kalendarzyka 3D - dołączany jest preparaturodowy Satinea.
Natomiast kampania reklamowa prowadzona w prasie obejmuje m.in.:"Politykę", "Galę", "Vivę", "Party", "Urodę", "Zwierciadło","Wysokie Obcasy", "Rzeczpospolitę - 5 Aleję" i "Dziennik". Ponadtoakcję wspiera promocja produktu wśród farmaceutów oraz długofalowedziałania public relations. - W naszej najnowszej kampaniipodkreślamy to, co stanowi esencję zdrowia i urody kobiet -powiedziała Joanna Regucka, dyrektor marketingu firmy. - MarkęClimagyn szczególnie cenią sobie panie, dla których wysoka jakość,unikalność i skuteczność produktów są ich ważnym i nieodłącznymielementami ASA - dodała.

Kampania promocyjna Climagyn potrwa do czerwca.Media zaplanowałi kupił Equinox Polska, natomiast za działania public relationsodpowiada agencja Kostrzewa PR.











