ASM Group partnerem platformy Alibaba

ASM Group został partnerem serwisu sprzedażowego Alibaba.com Singapore E-Commerce Private Limited. Współpraca ma zapewnić klientom Grupy ASM dostęp do międzynarodowych rynków i pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży online.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ASM Group partnerem platformy Alibaba

   – Pozostając liderem w obszarze wsparcia handlu tradycyjnego, rozszerzamy ofertę o usługi wspierające naszych klientów w wejściu w erę cyfrowej transformacji. Dzięki partnerstwu z Alibaba.com, czyli z niekwestionowanym największym graczem e-commerce na świecie, ułatwiamy naszym klientom tę digitalową przemianę, pozostając wsparciem na każdym etapie procesu zagranicznej e-sprzedaży. Rozszerzenie oferty o kompetencje online to nasza odpowiedź na intensywną cyfryzacją sektora B2B w handlu i rosnące potrzeby również polskich firm. Najnowszym partnerstwem chcemy też pokazać, że na dobre wracamy na trajektorię wzrostu sprzed kryzysu – wyjaśnia Adam Stańczak, prezes ASM Group.

W wyniku zawarcia współpracy z Alibaba.com, klienci Grupy ASM mogą rozpocząć e-handel na rynkach zagranicznych, pozyskując nowych kontrahentów i znacznie rozszerzając zasięg swoich ofert. Wesprze ich w tym ASM Group na każdym etapie procesu: od działań digital marketingowych, po logistykę i zaplecze finansowe. Sprzedaż transgraniczną realizować będzie można dzięki szytym na miarę planom subskrypcyjnym. Obejmować one będą m.in. przygotowanie projektu strony internetowej, projekt i wdrożenie całego sklepu, jego promocję online, konsultacje eksperckie czy pomoc w zapewnieniu zaplecza logistycznego i finansowego.

Alibaba Group w ostatnim roku finansowym osiągnęła przychody w wysokości 134,57 mld dolarów, co oznacza wzrost o 19 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Z kolei liczba jej aktywnych klientów w skali globalnej wzrosła do 1,31 mld. Alibaba.com to dostęp do 190 krajów i produkty z ponad 40 kategorii.

– Konsekwencja w realizacji planów przynosi zakładane efekty, dając ASM Group podstawę do kolejnego, strategicznego ruchu. Celem naszych działań jest spójna i skuteczna platforma wszechstronnego wsparcia handlu, zdolna do generowania dużych wzrostów sprzedaży z korzyścią dla naszych klientów – mówi Adam Stańczak.

Dodaje, że trwają zaawansowane prace zarządu nad finalizacją zapowiadanej już aktualizacji strategii ASM Group i realizacja związanych z tym nowych przedsięwzięć.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów