Asunto Group z nowym logo

Firma Asunto Group, zajmująca się dystrybucją produktów żywnościowych Best Bakery i Lilly Planet, od początku grudnia posługuje się nowym logotypem. Zaprojektowała go wspólnie z agencją reklamową Sail.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe logo Asunto Group poprzez swoją czerwoną kolorystykę ma odzwierciedlać siłę, energię i pasję, z jaką działa firma. Przedsiębiorstwo przekonuje, że nowy znak jest bardziej dynamiczny i nowoczesny niż poprzedni.

Rebranding ma też podkreślać otwarcie Asunto Group na nowe trendy komunikacji oraz innowacyjny charakter jej produktów .

grafika

Nowy logotyp został zaprojektowany we współpracy z agencją reklamową Sail.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów