PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Netflix reklamuje się billboardami w Hollywood za 150 mln dolarów. Chce konkurować z HBO, AT&T i Showtime
Netflix reklamuje się billboardami w Hollywood za 150 mln dolarów. Chce konkurować z HBO, AT&T i Showtime
Po zakupie Time Warnera AT&T przejmuje sieć reklamową AppNexus
Po zakupie Time Warnera AT&T przejmuje sieć reklamową AppNexus
Za 85 mld dolarów Time Warner przechodzi w ręce AT&T, Jeff Bewkes opuszcza fotel prezesa
Za 85 mld dolarów Time Warner przechodzi w ręce AT&T, Jeff Bewkes opuszcza fotel prezesa
Zgoda na fuzję AT&T i Time Warner. CNN, HBO, DC Comics i Warner Bros z nowym właścicielem
Zgoda na fuzję AT&T i Time Warner. CNN, HBO, DC Comics i Warner Bros z nowym właścicielem
Za 60 mld dolarów Comcast chce powstrzymać przejęcie 21st Century Fox przez Disneya
Za 60 mld dolarów Comcast chce powstrzymać przejęcie 21st Century Fox przez Disneya
AT&T zrywa umowę z Huawei podejrzewanym o szpiegostwo
AT&T zrywa umowę z Huawei podejrzewanym o szpiegostwo
Departament Sprawiedliwości blokuje fuzję Time Warnera i AT&T, w tle niechęć Donalda Trumpa do CNN
Powstanie drugi sezon serialu "Mr. Mercedes"
Powstanie drugi sezon serialu "Mr. Mercedes"
Administracja Donalda Trumpa zablokuje przejęcie Time Warnera przez AT&T, bo prezydent USA nie lubi szefa CNN?
DirectTV Now z 200 tys. płatnych użytkowników po miesiącu na rynku
DirectTV Now z 200 tys. płatnych użytkowników po miesiącu na rynku
AT&T uruchomi serwis streamingowy DirecTV Now z ponad 100 kanałami za 35 dolarów miesięcznie
AT&T uruchomi serwis streamingowy DirecTV Now z ponad 100 kanałami za 35 dolarów miesięcznie
AT&T za ponad 100 mld dolarów kupi Time Warner
Yahoo czeka na oferty kupna, wśród chętnych Microsoft, Verizon, AT&T i Time Inc
Yahoo czeka na oferty kupna, wśród chętnych Microsoft, Verizon, AT&T i Time Inc
Reklamy tygodnia: AT&T, Honda, McDonald’s, Plush, Fundacja PZU (wideo)
Reklamy tygodnia: AT&T, Honda, McDonald’s, Plush, Fundacja PZU (wideo)
Największe światowe firmy w 2014 r. na technologie wydały 895 mld USD
Największe światowe firmy w 2014 r. na technologie wydały 895 mld USD
Amazon wydaje najwięcej na reklamę w Google (top 25)
Amazon wydaje najwięcej na reklamę w Google (top 25)