AT&T odzyskuje zaufanie do YouTube’a i przywraca reklamy w serwisie

Amerykański koncern AT&T postanowił przywrócić swoje reklamy w należącym do Google serwisie YouTube. Spoty tej marki zniknęły w 2017 roku w związku z pojawianiem się reklam przy agresywnych i kontrowersyjnych treściach. Teraz AT&T twierdzi, że YouTube podjął odpowiednie działania, a koncern odzyskał zaufanie do tej platformy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
AT&T odzyskuje zaufanie do YouTube’a i przywraca reklamy w serwisie

Koncern AT&T jest drugim co wielkości reklamodawcą na amerykańskim rynku - w 2017 r. jego wydatki reklamowe sięgnęły 2,4 mld dol., większy budżet w wysokości 2,8 mld miał jedynie Procter & Gamble.

W 2017 r. AT&T znalazł się wśród wielu innych dużych marek, które zdecydowały o wycofaniu swoich reklam z serwisu YouTube po ujawnieniu że reklamowe spoty pojawiały się przy brutalnych, ekstremistycznych i kontrowersyjnych treściach.

Teraz, jak podał dziennik „The New York Times” AT&T postanowił powrócić z reklamami na YouTube. Przedstawiciele koncernu wyjaśniają, że podjęli decyzję o ponownej emisji swoich kampanii na należącej do Google platformie po starannej analizie środków podjętych przez YouTube w celu zapobiegania patologiom.

W rozmowie z „NYT” Fiona Carter, chief brand officer w AT&T podkreśla, że od 2017 r. YouTube zwiększył wymagania dotyczące kanałów przy których mogą być nadawane reklamy (podwyższono m.in. minimalną liczbę subskrypcji), rozwinął swoje algorytmy i zwiększył zespół zajmujący się weryfikacją treści zamieszczanych przez twórców.

- Chcemy, by szanse na pojawienie się naszych reklam przy nieakceptowalnych treściach była bliska zeru, i obecnie uważamy że YouTube spełnia te standardy - przyznała Fiona Carter. AT&T nie jest pierwszym z dużych reklamodawców powracających z kampaniami na YouTube. W ub.r. podobną decyzję podjął także Procter & Gamble.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"