Atmedia sprzedaje reklamy na czerwiec - drożej o 10/14 proc.

Reprezentująca telewizyjne kanały tematyczne firma Atmedia rozpoczyna sprzedaż oferty reklamowej na czerwiec. W pasmach prime time koszt dotarcia rośnie w skali roku o 14 proc., a w pozostałych pasmach - o 10 proc.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W czerwcowej ofercie Atmediów cena jednego GRP dla pasm off-peak wynosi 2 660 zł, a dla pasm prime-time – 3 460 zł. To stawki obowiązujące w ruszającej właśnie pierwszej fazie sprzedaży, tzw. pre-sales.

Oferta Atmediów obejmuje 60 tematycznych kanałów telewizyjnych i 31 stron internetowych. Szczegółowy cennik na czerwiec jest dostępny w serwisie firmy - pod tym adresem - http://atmedia.pl/oferta.html.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online