Będzie audyt działań marketingowych i PR CPK. Ruszył przetarg

Ruszył przetarg na audyt działań marketingowych i PR realizowanych przez Centralny Port Komunikacyjnych w latach 2022 - 2023.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Będzie audyt działań marketingowych i PR CPK. Ruszył przetarg
Wizualizacja Centralnego Portu Komunikacyjnego, fot. materiały prasowe

Przetarg dotyczy przygotowania raportu, w którym przedstawione zostaną wyniki analiz i weryfikacji, oceny oraz wnioski i rekomendacje z weryfikacji i oceny dotychczasowej działalności CPK w zakresie realizacji działań marketingowych i PR Spółki w latach 2022 – 2023. 

Wybrana firma zajmie się m.in. analizą porównawczej (tzw. benchmark) w zakresie praktyki działalności marketingowej/ PR przy realizacji podobnych projektów/programów inwestycyjnych w Polsce i krajach rozwiniętych.

Zbada i oceni realizację celów komunikacyjnych CPK oraz spójności i zgodności strategii komunikacyjnej, przeanalizuje i oceni wizerunek marki CPK, postrzeganie marki przez ogół społeczeństwa w oparciu o zrealizowane badania społeczne oraz zbada kierunek zmiany wizerunku CPK.

Oceni również całkowity budżet przeznaczony na działania komunikacyjne, jego adekwatność w kontekście celów i strategii komunikacyjnej, dokona analizy wydatków na działania komunikacyjne w kontekście celów biznesowych i statusu realizowanego projektu, efektywności zarządzania budżetem komunikacyjnym.

Przeanalizuje także relacje z mediami i przedstawicielami mediów, obecność CPK w mediach w kontekście zgodności ze strategią komunikacyjną, oceni proces PR prowadzony przez spółkę w zakresie kontaktów z mediami. Ponadto zbada kanały komunikacji, oceni efektywność wykorzystywanych kanałów komunikacji (w tym w szczególności social media), jakość treści komunikacyjnych oraz zgodności treści komunikacyjnych z rzeczywistym zaawansowaniem realizacji projektu, doboru grup docelowych.Zbada i oceni efektywność zrealizowanych kampanii reklamowych, promocyjnych i marketingowych, eventów międzynarodowych i branżowych. Przeanalizuje koszty kampanii offline i online, koszty produkcji i emisji kampanii reklamowych, podcastów, kosztów reklamy online (w tym reklam w mediach społecznościowych i Google Ads) oraz oceni efektywność kampanii online oraz skuteczności kampanii offline, a także oceni proces procesu wyboru dostawców usług marketingowych i PR, kosztów związanych z usługami dostawców (agencje PR, agencje reklamowe i inne) oraz ocena wartości świadczonych usług w kontekście ponoszonych kosztów.

CPK nie oczekuje badania i oceny wszystkich działań marketingowych i PR podejmowanych przez spółkę, a wyłącznie przeprowadzenia badania na reprezentatywnej próbie danych. 

Spółka w dokumentach przetargowych podała, że na działania marketingowe w latach 2022-2023 wydano łącznie 15,7 mln zł. 

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (waga: 40), jakość - doświadczenie ekspertów (45) oraz jakość - ekspert ds. audytu (15). 

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 2 kwietnia br.

Na początku lutego Maciej Lasek, pełnomocnik rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego, podczas debaty w Sejmie ujawnił wybrane dane dotyczące wydatków na promocję inwestycji w roku 2023. Na kampanie promocyjne w telewizji, prasie i outdoorze wydano szacunkowo co najmniej 11,2 mln - podał polityk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji