„Auto-Moto” nowym liderem miesięczników motoryzacyjnych, „Motor” na czele tygodników

W lipcu 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował magazyn „Auto-Moto”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Auto-Moto” nowym liderem miesięczników motoryzacyjnych, „Motor” na czele tygodników

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w lipcu br. pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2013 roku zwiększyła się o 4,03 proc. i wyniosła 102 945 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 3,71 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 74 377 egz.

Wśród miesięczników pierwsze miejsce należało do magazynu „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był drugi. Jego wynik sprzedażowy w lipcu br. wyniósł 40 839 egz., po spadku o 6,35 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę w analizowanym okresie awansował „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 40 122 egz., po wzroście o 2,29 proc.

Ostatnia pozycja podium przypadła magazynowi „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska), który w lipcu ub.r. był liderem. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 21,60 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 36 648 egz.Natomiast największy wzrost w segmencie miesięczników - o 17,37 proc. do 9 296 egz. - odnotował „Automobilista” (Automobilista). W zestawieniu uplasował się on na miejscu szóstym - ostatnim.

W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zmniejszyła się o 0,97 proc., a wynik „Auto Świata” - o 0,37 proc.

Natomiast wśród miesięczników największym wzrostem (o 26,17 proc.) pochwalić się mógł „Świat Motocykli” (Agora), a jedyny spadek odnotował tutaj „Top Gear” - było to 4,38 proc.

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online