Agencja przygotowała koncepcję kreatywną kampanii oraz layouty prasowe, kreacje internetowe, a także billboardy. Layouty Aviomarinu są emitowane w czerwcowych i lipcowych wydaniach pism kobiecych, m.in. w Gali, Kobiecie i Życiu, Świecie Kobiety, Party, Show, Dobrych Radach itp. Kampania internetowa jest realizowana na portalach związanych z podróżami, m.in. Interia-Turystyka, Zumi.pl, Triada pl. Onet-Pogoda, Targeo.pl, e-podroznik.pl.
Billboardy pojawią się na ulicach polskich miast w lipcu.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Concept.
nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kierują Łukasz Janowski, Client Service Director oraz Paweł Świerżewski, Business Development Director.












