Avon i Feminoteka z kampanią społeczną na Dzień Kobiet

Firma kosmetyczna Avon została partnerem kampanii społecznej organizowanej przez fundację Feminoteka z okazji Dnia Kobiet. Ta inspirująca inicjatywa oddaje głos kobietom i celebruje ich prawa. W ramach akcji marka przygotowała limitowaną edycję kosmetyków w nowych designerskich opakowaniach, a zysk z ich sprzedaży wesprze fundację.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Avon i Feminoteka z kampanią społeczną na Dzień Kobiet

W sobotę 8 marca na przecięciu Al. Jerozolimskich oraz ul. Poznańskiej w Warszawie przedstawicielki fundacji rozdawały przypinki i wlepki, przypominające o sile kobiet oraz ich niezbywalnych prawach. Do akcji zaproszono influencerki m.in. porysunki, paniodfeminatywow, babka_od_histy, które na swoich kanałach w mediach społecznościowych podzielą się ze swoimi obserwatorami, jakie prawa kobiet są dla nich najważniejsze i z których są szczególnie dumne.

Dodatkowo przez cały marzec Feminoteka będzie prowadzić zrzutkę z wyjątkowymi prezentami, aby zebrać środki na fundusz pomocowy, który umożliwi wsparcie kobiet w potrzebie.

Ulubione kosmetyki dla Ciebie - wsparcie dla tysiąca innych kobiet

Aby dodatkowo wesprzeć kampanię i fundację, Avon stworzył limitowaną edycję swoich bestsellerowych produktów. W kolekcji znalazły się najpopularniejsze kosmetyki, wyselekcjonowane krzez Konsultantki. Znane i lubiane produkty zyskały nowe, designerskie opakowania, zaprojektowane przez brytyjską artystkę Mel Cerri. W marcu 100 proc. zysku z zakupu limitowanej wersji tuszu Lash Genius, szminki Ultra Colour, perfum Far Away i Anew z Protinolem trafi do fundacji Feminoteka

– Jesteśmy dumni z wieloletniej współpracy z Feminoteką i bez wahania dołączyliśmy do kampanii społecznej z okazji Dnia Praw Kobiet. W tym dniu podkreślamy, że wszyscy mamy głos. Wierzymy, że gdy kobiety są słyszane, mogą w pełni wykorzystać swój potencjał. Dlatego od zawsze je wspieramy. Dorzucamy naszą cegiełkę do zbiórki Feminoteki i przekazujemy aż 100 tys. zł, by mogła realizować swoją misję i pomagać kobietom. Dodatkowo w marcu zysk z naszych najpopularniejszych kosmetyków, uwielbianych przez Konsultantki i Konsumentki, również przekazujemy na działania Feminoteki. Wiemy, że nasze wspólne inicjatywy, takie jak aplikacja przeciwprzemocowa Avon Alert, realnie zmieniają życie kobiet na lepsze – mówi Magdalena Mączyńska, senior PR & CSR lead w Avon Cosmetics Polska.

Oprócz działań na ulicach, w kilku dużych miastach pojawią się billboardy i plakaty, które będą przypominać o sile i prawach kobiet. Aktywacja była również wspierana w mediach społecznościowych przez influencerów. Za komunikację odpowiedzialna była agencja Havas PR Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów