Awans w biurze reklamy Multikino Media

Łukasz Gawęcki awansował na head of new business & partnerships w biurze reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Awans w biurze reklamy Multikino Media

Na stanowisku head of new business & partnerships Łukasz Gawęcki będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów z firm i branż, które do tej pory nie reklamowały się na wielkim kinowym ekranie. 

Ponadto będzie koordynował obsługę domów mediowych i nadal współpracował z kluczowymi klientami – Groupon, Colian, Oponeo.pl, PKP Państwowe Linie Kolejowe, Rossmann, LEGO Polska, Amazon, Mattel Poland, Storytel, Wedel, PGE, BookBeat oraz Totalizator Sportowy – zapewniając wzrost częstotliwości ich obecności w kampaniach reklamowych w kinie.

Łukasz Gawęcki jest związany z grupą Multikino od 2012 roku. Do zespołu Multikino Media dołączył w 2014 roku na stanowisko event managera, a następnie po roku rozpoczął pracę jako sales manager. W 2019 awansował na senior sales managera, a po czterech latach objął stanowisko senior sales & partnership managera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii