Polsat emituje premierowe odcinki teleturnieju w soboty i niedziele o godz. 17:30, począwszy od 6 września.
Do tej pory, po dwóch tygodniach emisji, nowy sezon "Awantury o kasę" śledzi w Polsacie średnio 787 tys. widzów, co przekłada się na 9 proc. udziału Polsatu w rynku wśród wszystkich widzów i 8,2 proc. w grupie komercyjnej 16–59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród czterech odcinków wyemitowanych między 6 a 14 września, najwięcej widzów miał ostatni, który obejrzało średnio 930 tys. osób. Najmniejszą widownię miała premiera sezonu, która przyciągnęła średnio 578 tys. odbiorców.
Średnia oglądalność teleturnieju z Krzysztofem Ibiszem w pierwszy weekend września wyniosła 697 tys. odbiorców. W miniony weekend, 13–14 września, było to 888 tys. Podobnie jak w poprzednich sezonach, więcej widzów przed telewizorami gromadzą niedzielne wydania teleturnieju.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Polsat w porze emisji "Awantury o kasę" jest liderem rynku zarówno w grupie ogólnej, jak i w grupie komercyjnej 16–59.
Polsat reaktywował "Awanturę o kasę" jesienią ubiegłego roku. Emisja teleturnieju po wznowieniu rozpoczęła się w październiku i trwała do grudnia. Wiosną na antenę trafiła kolejna edycja.

Teleturniej "Awantura o kasę" był emitowany na antenie Polsatu w latach 2002–2005. Reaktywowany format jest realizowany w nowym studiu przy Wale Miedzeszyńskim w Warszawie. Producentem jest ATM Grupa, a gospodarzem – Krzysztof Ibisz.
W bieżącej edycji podwyższono pulę nagród do 2 milionów złotych. Zmodyfikowano także scenografię.











