Bezapelacyjnym liderem w grupie 4+ pozostajeAXN (0,77 proc. wobec 0,63 proc. przed rokiem) - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research* dlaWirtualnemedia.pl. Niemal wszystkie kanałypoprawiły swoje wyniki, największy wzrost zanotowały kanały KinoPolska, Comedy Central, FoxLife oraz Hallmark. HBOz 0,24 proc. udziału w rynku liderem jest wśród kanałówpremium.
Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życie najlepszyudział ma AXN (1,2 proc. udziału wobec 0,88 proc. udziałuprzed rokiem). Drugi jest kanał Comedy Central (0,62 proc.), zaśtrzecia stacja Kino Polska (0,41 proc. udziału). Liderami wzrostuKino Polsko i Comedy Central. Spadł udział Zone Europa.
Rekordzistą wpływów reklamowych jest kanał AXN.Stacja od początku roku zarobiła 195 mln złotych wobec 171 mln wanalogicznym okresie przed rokiem (dane cennikowe, bezrabatów).

*dane od stycznia do 13 września 2008/2009 r.











