Kanał AXN wśród ogółu widzów zanotował 0,76 proc. udziału w rynku. Dalej znalazły się Kino Polska (0,56 proc. udziału) oraz Comedy Central (0,43 proc. udziału). Owe stacje poprawiły swoje wyniki w analogii do poprzedniego roku. Rośnie popularność Polsat Film. Kanał miał w 2010 roku 0,19 proc. udziału – przez pierwsze trzy miesiące funkcjonowania w 2009 roku (2.10 – 31.12) miał zaledwie 0,05 proc. udziału w rynku.
W grupie 16-49 AXN zanotował udział w rynku na poziomie 1,32 proc. Druga pozycja przypadła Comedy Central (0,76 proc.), zaś trzecia kanałowi Kino Polsko (0,69 proc. udziału). Mocno w górę między innymi Universal, HBO Comedy oraz HBO.
Najchętniej oglądanymi pozycjami w AXN w 2010 roku były „Kryminalne zagadki Miami”, „Kryminalne zagadki Nowego Jorku” oraz „Kryminalne zagadki Las Vegas”.

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media











