"Back to School/Deal 2025" w nowej kampanii MediaMarkt

Sieć sklepów MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię "Back to School/Deal 2025", wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej, którą marka rozwija od marca.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Back to School/Deal 2025" w nowej kampanii MediaMarkt
mat.pras.

Tym razem klimat blokowiska znany z social mediów przenosi się także do innych kanałów online, sklepów stacjonarnych oraz do dedykowanych spotów radiowych.

Kampania MediaMarkt została stworzona z myślą o generacji Z, która ceni autentyczność, humor i komunikację dopasowaną do ich codziennych nawyków: szybko, konkretnie, z dystansem i nutą ironii.

Firma zaprasza klientów w tym roku do Szkoły Handlowania Towarem 2025, gdzie będą mieli okazję uczestniczyć w niepowtarzalnych lekcjach. Podczas zajęć w MediaMarkt Academy dowiedzą się przykładowo, jak zaoszczędzić hajs w kiermanie, co oznacza lojalność w programie myMediaMarkt, jak odkrywać świat rabatów, a nawet jak należy skutecznie ściągać … aplikację MediaMarkt.

Neuromarketing w praktyce czyli kreacja, która angażuje

Kreacja kampanii została oparta na wynikach dedykowanego badania neuromarketingowego. To właśnie ono pomogło wybrać najbardziej angażujące ujęcia i hasła, które przyciągają uwagę i zapadają w pamięć. Badani najlepiej zapamiętali kreację "Back to School/ DEAL" z wyrazistymi bohaterami, miejską scenerią i charakterystycznymi pudełkami z logo MediaMarkt, które wzbudzają ciekawość i zachęcają do działania. Anglojęzyczne hasło idealnie wpisuje się w styl komunikacji młodego pokolenia.

Głównym celem kampanii jest zwiększenie ruchu w sklepach stacjonarnych, na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej. MediaMarkt chce nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale także zachęcić tych, którzy już znają markę, by zostali z nią na dłużej, korzystając z szerokiej oferty nowoczesnych technologii, akcesoriów i gadżetów, które ułatwiają start w nowy rok szkolny i akademicki.

Jednocześnie marka buduje nowoczesny, odważny, "cool" wizerunek wśród pokolenia Z, nie zapominając o rodzicach i rodzinach, które często podejmują decyzje zakupowe.

Wszędzie tam, gdzie są młodzi

Działania reklamowe obejmują digital, internetową TV, radio, sklepy stacjonarne, media społecznościowe (TikTok, Instagram, Facebook, YouTube) oraz w e-commerce. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online