Badanie klientów przez OMD

Klienci Optimum Media OMD i Macroscope OMD coraz bardziej zadowoleni z poziomu obsługi.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W połowie marca Optimum Media OMD i Macroscope OMD przeprowadziło kolejne badanie poziomu satysfakcji Klientów. Średnia ocena Optimum Media OMD wyniosła 80% a Macroscope OMD 84,5%, a tym samym poziom zadowolenia z obsługi wzrósł od ostatniego – przeprowadzonego w październiku badania o 8 punktów procentowych - Optimum Media i 3 punkty procentowe - Macroscope.

Monitoring poziomu satysfakcji klientów jest podstawą przyznawania tytułu Accounta Roku. Accounci ocenieni najwyżej w obecnie przeprowadzonym badaniu uzyskali  nominacje do tego tytułu. Tytuł Accounta Roku zostanie przyznany pod koniec roku, po kolejnej edycji badania satysfakcji klientów - podano w komunikacie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"