PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Sadren nie może zrobić audytu badania oglądalności. Kurski: Mija 130 dni odkąd Nielsen nie wpuścił naszego audytora
Jarosław Olechowski oskarża Nielsena o brak rzetelności. „Wynik oglądalności jest prawidłowy”
TVP i Nielsen negocjują zasady audytowania przez Sadren badania oglądalności
Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmieni nic jeśli chodzi o małych nadawców”
Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmieni nic jeśli chodzi o małych nadawców”
Nielsen Audience Measurement z 23,9 mln zł wpływów i 519 tys. zł zysku
Nielsen Audience Measurement z 23,9 mln zł wpływów i 519 tys. zł zysku
Netia mierzy oglądalność telewizji wśród gospodarstw domowych. „To nie konkurencja dla Nielsena, sprawdzamy przepływy widowni”
Dzięki badaniu Nielsena amerykańscy nadawcy dostają łączne wyniki oglądalności w telewizji i internecie
UOKiK na wniosek TVP sprawdza, czy Nielsen bada oglądalność zgodnie z przepisami
Nielsen przejmie Gracenote za 560 mln dolarów
Nielsen przejmie Gracenote za 560 mln dolarów
Jacek Kurski: jeśli Nielsen nie zmieni pomiaru oglądalności, razem z partnerem publicznym uruchomimy własny
Jacek Kurski: jeśli Nielsen nie zmieni pomiaru oglądalności, razem z partnerem publicznym uruchomimy własny
Nielsen Audience Measurement będzie podawał dane o oglądalności w grupie 16-59
Nielsen wprowadza pomiar oglądalności internetowych kampanii reklamowych, do końca br. w 25 krajach
Władimir Putin podpisuje ustawę usuwającą z Rosji zachodnie firmy telemetryczne
Rosja stawia na rodzime firmy telemetryczne, nowe przepisy wypychają z rynku TNS i Kantar Media
Telewizja Polska chce zlecić audyt badania oglądalności realizowanego przez Nielsen Audience Measurement
Konsultacje o badaniach oglądalności oceniane jako dalsza presja TVP na Nielsena. TNS, Millward Brown i ARC nie wezmą udziału