Bądź widoczny na drodze – weź udział w akcji Odblaskowi.pl w Kołbaskowie

Jak poprawić naszą widoczność na drodze po zmroku? Jakich zasad należy przestrzegać, gdy idziemy nieoświetloną drogą? To tylko niektóre z zagadnień, na jakie zwrócą uwagę organizatorzy akcji Odblaskowi.pl, która odbędzie się w najbliższą niedzielę 13 października w Centrum Handlowym Auchan Kołbaskowo.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcja edukacyjna Odblaskowi.pl ma na celu promowanie zasad bezpiecznego poruszania się pieszych i rowerzystów po drogach, zwłaszcza po zmroku. Skierowana jest zarówno do dzieci, jak i dorosłych. Wszyscy, którzy w najbliższą niedzielę 13 października, odwiedzą Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo, otrzymają odblaskowe opaski. Najmłodsi będą mogli wziąć udział w grach edukacyjnych, rozwiązać krzyżówki i rebusy, a także wziąć udział w zajęciach plastycznych, których tematem będzie bezpieczne poruszanie się po drodze. Z kolei dla dorosłych przygotowano specjalne broszury edukacyjne. Dodatkowo na stronie internetowej www.odblaskowi.pl będzie dostępna platforma e-learningowa, dzięki której dzieci wspólnie z rodzicami będą mogły wzbogacić swoją wiedzę na temat zasad bezpiecznego poruszania się po drodze.

Akcja Odblaskowi.pl odbędzie się 13 października w CH Auchan Kołbaskowo, przy ulicy Ustowo 45, w Szczecinie, w godzinach 11.00-17.00.

W tym roku odbędzie się już czwarta edycja akcji. Specjalny patrol Odblaskowi.pl przemierzy 10 tys. kilometrów na terenie Polski i odwiedzi 20 miast. Przygotowano 40 tys. opasek odblaskowych i 40 tys. broszur edukacyjnych. Organizatorzy akcji podkreślają, że wystarczy pamiętać o kilku zasadach i zadbać o to, aby do naszych ubrań był przyczepiony element odblaskowy, a staniemy się bardziej widoczni dla kierujących pojazdami. Element odblaskowy sprawia, że odległość, z której pieszy lub rowerzysta jest widoczny dla kierowcy pojazdu, zwiększa się z 20 do aż 150 metrów. Jeśli kierowca użyje długich świateł, ta odległość wydłuża się nawet do jednego kilometra.

Partnerami są  Carefleet, sieci serwisów Perfect Service, QService, Q-Service Premium i Q-Service Moto oraz opolski dealer marki Hyundai - spółka Eltrans. Patronat medialny objął Magazyn Fleet.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.odblaskowi.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele