Bahlsen wybiera agencję reklamową do współpracy w przyszłym roku

Firma Bahlsen Polska, producent m.in. słodyczy Hit i Krakuski, prowadzi przetarg na obsługę reklamową. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla marketera w przyszłym roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bahlsen wybiera agencję reklamową do współpracy w przyszłym roku

Agnieszka Prusaczyk, kierownik ds. komunikacji w Bahlsen Polska, potwierdziła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl informację o trwającym przetargu. Nie zdradziła jednak liczby i nazw jego uczestników. Przekazała jedynie, że zaproszono do niego kilka agencji.

Firma nie podaje też, czy trwające postępowanie dotyczy obsługi jej wybranej marki czy też wszystkich.

Przypomnijmy, że wiosną br. Bahlsen w przetargu wybrał do współpracy agencję reklamową Ogilvy&Mather. Miała zająć się przygotowaniem i wdrożeniem nowej platformy komunikacyjnej dla marki Hit. Od tego czasu marka Hit nie była promowana szeroko w żadnej kampanii.

Agencja Ogilvy&Mather przygotowała natomiast kreację obecnej kampanii marki ciastek Krakuski Duelki.

Za obsługę mediową Bahlsena odpowiada Starcom (Publicis Media), a za działania w internecie - J. Walter Thompson Group Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą