W ramach nowego projektu Great Minds zajmie się pełną obsługą tych kanałów - od opracowania strategii obecności w social mediach, przez tworzenie treści, grafik i materiałów wideo, po harmonogramy publikacji oraz współprace influencerskie. Agencja odpowiada również za bieżącą moderację, organizację konkursów, kampanie reklamowe i koordynację działań z twórcami internetowymi.
– Bakoma Skyr to marka, którą zbudowaliśmy w social mediach od podstaw, nadając jej charakter, język i energię. (...) Efekt? Komunikacja, która ma siłę. I język, który pracuje na markę każdego dnia – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.
Za realizację projektu po stronie Great Minds odpowiada zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu. Obsługą zajmują się Katarzyna Leszkiewicz, senior digital managerka i Ewelina Szczęszek, digital specialist. Za koncepcję kreatywną odpowiadają Agata Palmowska, Justyna Głębocka i Kinga Musiał, zaś za strategię – Karolina Liberka.

Garden Of Words Group to niezależna grupa trzech agencji: Garden Of Words (agencja PR), Great Minds (agencja reklamowa), Fresh Think (agencja doradztwa strategicznego).











