Balcia Insurance klientem 38Content Communication

Agencja 38Content Communication rozpoczyna współpracę z Balcia Insurance – międzynarodową firmą ubezpieczeniową. Będzie odpowiadała za komunikację marki, prowadząc biuro prasowe i wspierając Balcię w działaniach contentowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Balcia Insurance klientem 38Content Communication
fot. Shutterstock.com

W ramach współpracy z agencją marka stawia na komunikację nastawioną na młodego odbiorcę. Celem jest edukacja społeczeństwa oraz pokazanie, że firma z branży ubezpieczeniowej chce docierać do młodych grup docelowych.

- Balcia szybko reaguje na potrzeby rynku, koncentrując się na klientach indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz podmiotach instytucjonalnych. Chcemy pokazać, że ubezpieczenie może być proste, nie musi wiązać się z wielostronicową dokumentacją i może w pełni dopasować się do klienta, by wspierać go w realizacji celów. Nawiązanie współpracę z agencją PR jest wyrazem gotowości do szerokiego komunikowania naszej oferty na polskim rynku – mówi Maciej Surzyn, marketing project manager w Balcia Insurance SE.

Z ramienia 38Content Communication za działania dla Balcia Insurance odpowiada zespół w składzie: Magdalena Galant, Weronika Lewandowska, Jagoda Satkiewicz, ze wsparciem strategicznym Zbigniewa Badziaka, COO 38Content Communication oraz Marcina Zielińskiego – group strategy directora.

Jako agencja 360, 38Content Communication będzie wspierać klienta w codziennej komunikacji z mediami, ale też brokerami. Będzie także odpowiadać za działania contentowe oraz współpracę z influencerami. Głównym celem agencji jest zapewnienie kompleksowego wsparcia w realizacji celów biznesowych klienta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej [TYLKO U NAS]

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej [TYLKO U NAS]

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"