W ramach współpracy z agencją marka stawia na komunikację nastawioną na młodego odbiorcę. Celem jest edukacja społeczeństwa oraz pokazanie, że firma z branży ubezpieczeniowej chce docierać do młodych grup docelowych.
- Balcia szybko reaguje na potrzeby rynku, koncentrując się na klientach indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz podmiotach instytucjonalnych. Chcemy pokazać, że ubezpieczenie może być proste, nie musi wiązać się z wielostronicową dokumentacją i może w pełni dopasować się do klienta, by wspierać go w realizacji celów. Nawiązanie współpracę z agencją PR jest wyrazem gotowości do szerokiego komunikowania naszej oferty na polskim rynku – mówi Maciej Surzyn, marketing project manager w Balcia Insurance SE.
Z ramienia 38Content Communication za działania dla Balcia Insurance odpowiada zespół w składzie: Magdalena Galant, Weronika Lewandowska, Jagoda Satkiewicz, ze wsparciem strategicznym Zbigniewa Badziaka, COO 38Content Communication oraz Marcina Zielińskiego – group strategy directora.

Jako agencja 360, 38Content Communication będzie wspierać klienta w codziennej komunikacji z mediami, ale też brokerami. Będzie także odpowiadać za działania contentowe oraz współpracę z influencerami. Głównym celem agencji jest zapewnienie kompleksowego wsparcia w realizacji celów biznesowych klienta.











