Banah Group dla DaimlerChrysler

Agencja Banah Group wygrała konkurs na kampanię reklamową dla DaimlerChrysler Automotive Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest podkreślenie jakości usług i konkurencyjności cenowej w Autoryzowanych Serwisach Obsługi, przez wprowadzenie specjalnych pakietów serwisowych na oryginalne części i robociznę w ramach pogwarancyjnego programu serwisowego. Kampania widoczna będzie od połowy października do końca listopada 2006. Obejmuje: reklamy w prasie ogólnopolskiej i lokalnej, outdoor ogólnopolski, internet oraz materiały POS do salonów i serwisów autoryzowanych. Klient podjął decyzję, że z 3 prezentowanych przez Agencję linii kreatywnych, aż 2 ujrzą światło dzienne.

"W intrygujący i przewrotny sposób uświadamiamy właścicielom mercedesów, że naprawa ich samochodu wymaga profesjonalnych narzędzi oraz fachowej wiedzy, a nie szamańskich praktyk serwisu "tuż za rogiem" . Odpowiedzią na ich potrzeby są serwisy autoryzowane" - mówi Tomasz Chojnacki - Dyrektor Kreatywny.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"