Agencja odpowiadała m.in. za stworzenie profilu banku w mediach społecznościowych. W dalszym ciągu będzie zajmować się prowadzeniem kanałów social mediowych banku oraz odpowiadać za koncepcje i realizację akcji specjalnych oraz kampanii niestandardowych.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bnp-paribas-zwiekszyl-wydatki-reklamowe-o-37-proc-ma-426-tys-uzytkownikow-aplikacji-mobilnej,7170741735180417a ##
Przedłużenie współpracy odbyło się bez przetargu. Firmy nie podają, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy.
- Współpracujemy już od ponad roku i przez ten czas udało nam się kompletnie zmienić wizerunek Banku BNP Paribas w mediach społecznościowych. Bieżąca, codzienna komunikacja oraz współpraca projektowa są najlepszym dowodem i potwierdzeniem, że dokonaliśmy najlepszego wyboru. Liczymy na dalsze owocne współdziałanie - komentuje Izabela Tworzydło, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w banku BNP Paribas.

BNP Paribas przy swoich kampaniach reklamowych współpracuje z agencjami Publicis Lion, Havas Media, Sales&More, Point of View i Papaya Films.











