Bank Millennium reklamuje pożyczkę gotówkową z gwarancją najniższego oprocentowania (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca pożyczkę gotówkową oferowaną przez Bank Millennium. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Initiative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy pożyczki gotówkowej w Banku Millennium podkreślają, że daje ona gwarancję najniższego oprocentowania, to znaczy jeśli w ciągu 30 dni od zawarcia umowy klient znajdzie dla tej samej kwoty i okresu kredytowania tańszą ofertę (i przedstawi ją wraz z pozytywną decyzją kredytową), bank zwróci mu różnicę już zapłaconych odsetek oraz obniży oprocentowanie do poziomu, jaki otrzymał w innym banku. Nominalne oprocentowanie w skali roku zaczyna się od 7,9 proc., a prowizja - od 3 proc., natomiast maksymalna wysokość pożyczki wynosi do 80 tys. zł, a dla aktywnych klientów banku - do 150 tys. zł.

Reklamy pożyczki są utrzymane w nowej konwencji marketingowej Banku Millennium, opartej na antycznej scenerii, a wprowadzonej po raz pierwszy dwa miesiące temu w kampanii wizerunkowej (przeczytaj więcej i zobacz tamten spot).

Obecna akcja reklamowa - rozpoczęta 9 listopada, a zaplanowana do połowy grudnia - obejmuje telewizję, prasę, outdoor oraz plakaty i ulotki w oddziałach Banku Millennium. Kreację kampanii przygotowała Agencja Change Integrated, a media zaplanował dom mediowy Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą