- W spocie reklamowym zależało nam na podkreśleniu, że w sytuacjach gdy potrzebujemy szybkiego zastrzyku gotówki, nie ma co szukać daleko. Wystarczy udać się na najbliższą Pocztę, by podczas jednej wizyty uzyskać pożyczkę nawet do 3500 zł w bezpiecznym, polskim Banku Pocztowym - opisuje kampanię Ewelina Sadowska-Pilc, dyrektor departamentu marketingu i public relations Banku Pocztowego. - Zbliżający się początek roku szkolnego, a co za tym idzie - wzmożone wydatki, to dobry moment by wyjść do klientów z propozycją szybkiej Pożyczki na Poczcie - dodaje.
Akcja reklamowa zaczęła się 21 sierpnia, jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, kanały tematyczne TVP, Polsat, kanały tematyczne Polsatu, TV Trwam), a także w placówkach Poczty Polskiej i Banku Pocztowego (m.in. plakaty, ulotki, etui na rachunki z wizerunkiem bohaterów reklamy, plany lekcji i magnesy na lodówki) oraz „Gościu Niedzielnym”. Potrwa do 18 września.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Ambasada, produkcją spotu - dom produkcyjny Flota Filmowa, a zakupem mediów - dom mediowy Effective Media.











