Bank Pocztowy skarpetkowo reklamuje Konto Nestor (wideo)

W telewizji i na outdoorze trwa kampania reklamowa Konta Nestor w Banku Pocztowym. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto” – przygotowały firmy Banah Group i Mediaedge:cia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Banku Pocztowego ma na celu zwrócenie uwagi osobom nieposiadającym jeszcze konta bankowego, że jest to znacznie lepszy sposób zarządzania domowym budżetem niż trzymanie pieniędzy w przysłowiowej skarpecie. W reklamach główną rolę odgrywa rodzina Nowaków, która występowała już w kampaniach banku rok temu (więcej na ten temat). W obecnej odsłonie akcja reklamuje Konto Nestor, w lutym będzie promować Konto Standard, a w marcu – kredyt gotówkowy Raz Dwa. Kampania obejmuje telewizję (m.in. sponsoring prognozy pogody) oraz outdoor (425 nośników w 48 miastach). Ponadto planowane są działania niestandardowe: po 14 wybranych miastach krążyć będą samochody marki Syrena – czyli popularne „skarpety” – z logo Banku Pocztowego, a hostessy rozdawać będą przechodniom ciepłe skarpety. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Banah Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"