Fundamentem kampanii jest przesłanie "dom dla każdego znaczy coś innego" i podkreślenie, że niezależnie od tego, jakiego domu potrzebujesz, Banki Spółdzielcze SGB są blisko, aby pomóc go sfinansować.
Do tej pory bank komunikował się hasłem "Dobrze dbać o siebie nawzajem", które w tej kampanii zostało zastąpione hasłem "Hipotecznie najbliżej". Nowy claim jeszcze lepiej nawiązuje do bliskich lokalizacji i relacji z klientami, a także do reklamowanego produktu – kredytów hipotecznych.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Spółdzielczej Grupy Bankowej jako kompetentnego partnera oferującego kredyty hipoteczne na miarę różnych potrzeb ludzi.
W ramach ogólnopolskiej kampanii powstał spot TV, materiały wideo w social media oraz projekty graficzne. Bohaterami spotu są różnorodni klienci, którzy mają "na oku" swoje wymarzone domy, a żeby je sfinansować, idą tam, gdzie hipotecznie najbliżej – do Banku Spółdzielczego SGB.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
SGB - kredyt hipoteczny 30
Spot ma pokazać różnorodność potrzeb i marzeń klientów, bo "dla każdego dom znaczy coś innego". Dla jednych jest to dom z tarasem, dla innych nowo budowane mieszkanie, a dla innych kąt blisko pracy czy mamy.
Za koncepcję kreatywną, realizację, zakup mediów ATL oraz produkcję kampanii odpowiada agencja GPD.











