Bankowość mobilna mBanku do sprawdzenia nad Bałtykiem

Plażowicze mogą sprawdzić nowy serwis mobilny mBanku w Wakacyjnych Strefach Orange nad polskim morzem. Dzięki prowadzonym działaniom promocyjnym, Klienci dowiedzą się, że z konta w komórce można wygodnie korzystać także podczas wakacji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wakacyjne Strefy sieci Orange, przygotowywane we współpracy z internetowym mBankiem, co tydzień będą pojawiać się na innej, nadbałtyckiej plaży. Pierwsze trzy strefy, w których Klienci banku i operatora będą mogli poznać nowe technologie, zostały właśnie uruchomione w Międzyzdrojach, Mrzeżynie i Gdyni. Akcja zakończy się 21. sierpnia odwiedzinami w Niechorzu, Rowach i Gdyni - Orłowo.

W specjalnych strefach urlopowicze będą mogli zapoznać się m.in. z nową „lekką” wersją serwisu transakcyjnego mBanku dla urządzeń mobilnych (mBank lajt). Chcemy pokazać Klientom, że korzystanie z rachunku za pośrednictwem telefonu może być wygodne i proste, a bank może być z nimi wszędzie, także podczas wakacji nad morzem  – komentuje Piotr Jakubowski, z wydziału promocji mBanku.

Obecność w Wakacyjnych Strefach Orange jest częścią działań promujących usługi bankowości mobilnej. W ich ramach bank prowadzi także intensywną kampanię w głównych portalach internetowych, w tym w ich mobilnych wersjach. Kreacje mBanku, pokazujące jak bank „dopasował się” do komórek użytkowników, pojawią się w wakacje także na outdoorze i w kinach. Prowadzone będą również akcje ambientowe.

W kreacjach reklamowych pojawiają się nawiązania do ostatniej kampanii banku, w której pytano: potrzebujesz gwiazdora, by wybrać bank? Tym razem bank informuje, że zamiast wydawać pieniądze na gaże celebrytów, woli inwestować w nowoczesne rozwiązania dla Klientów – w tym w usługi bankowości mobilnej.

Klienci mBanku już dziś należą do grupy użytkowników najchętniej korzystających z banku w komórce. Tylko w ciągu dwóch ostatnich miesięcy poprzedniego roku do serwisu transakcyjnego mBanku za pośrednictwem telefonów zalogowało się 100 tys. osób. Z kolei od momentu uruchomienia nowej „lekkiej” wersji serwisu transakcyjnego w połowie czerwca, skorzystało z niej 20 tys. osób.

 mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu