Bankuj po swojemu – kampania Konta Direct w ING

Rozpoczyna się druga odsłona kampanii promującej Konto Direct w ING Banku Śląskim. Bank kontynuuje w niej strategię prezentowania zalet bankowości mobilnej przez pryzmat ludzi, a nie technologii. Teraz klienci mogą z niej korzystać bez przeszkód także w oddziałach banku, dzięki bezpłatnemu dostępowi do internetu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W nowych spotach reklamowych ING Bank Śląski pokazuje, że ilu Polaków – tyle pomysłów na życie. Indywidualny styl i charakter ludzi znajduje odzwierciedlenie również w ich podejściu do bankowania. Dlatego ING zachęca do korzystania z Konta Direct z aplikacją mobilną, która jak podkreśla hasło kampanii, „wspiera tych, którzy chcą żyć po swojemu”.

ING BankMobile oferuje szereg rozwiązań odpowiadających na różne potrzeby klientów. W ostatnich miesiącach bank wzbogacił aplikacje o kolejne praktyczne rozwiązania usprawniające codzienne bankowanie. Klienci mogą m.in. korzystać z powiadomień o wykonanych transakcjach, przelewów na telefon bez konieczności pamiętania numeru konta, a także płacić za pośrednictwem kodów BLIK i technologii NFC. Aplikacja oferuje także inne użyteczne funkcje, takie jak przechowywanie paragonów w chmurze, rozliczanie wydatków ze znajomymi, a także logowanie za pomocą odcisku palca.

W dalszym ciągu chcemy komunikować się poprzez usługi, które dają swobodę bankowania. Jednocześnie dążymy do tego, żeby być blisko ludzi i ich potrzeb. Szacuje się, że już co piąty Polak korzysta z bankowości mobilnej. Intuicyjny i prosty bank w telefonie to najbardziej osobiste doświadczenie, jakie możemy zaoferować. Potwierdzają to nasi klienci – ING BankMobile został pobrany już ponad 1 milion razy, a średnia ocena aplikacji w sklepach Google Play i App Store jest najwyższa w kategorii bankowej .

Klienci mogą teraz pobrać aplikację mobilną na swoje smartfony także w naszych oddziałach. Jako pierwszy bank w Polsce udostępniliśmy w swoich placówkach bezpłatną i otwartą sieć WIFI. To kolejna inicjatywa, która podnosi standard naszych oddziałów i jednocześnie wspiera filozofię marki „Liczą się ludzie” – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W ramach kampanii w telewizji pojawią się dwa nowe spoty skierowanie do klientów indywidualnych. Wesprą je działania w internecie oraz komunikacja w oddziałach. Nowe filmy są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube.

  • Tytuł kampanii: Bankuj po swojemu
  • Start kampanii: 16 sierpnia 2015 r.
  • Narzędzia:
    • TV: 30‘ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych
    • Internet: VOD, display, social media
  • Materiały w placówkach banku
  • Kreacja: Brain
  • Media: Lowe Media
  • Kreacje internetowe: GONG
  • BTL: Brain

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+