Barbara Topol dyrektorem sprzedaży G+J Polska

Barbara Topol (Radziwilska) obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży G+J Polska. Wydawnictwo likwiduje za to funkcję dyrektora biura reklamy, z której odchodzi Elżbieta Hołubka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Obecna dynamika zmian rynkowych, rosnące oczekiwania Klientów oraz konieczność implementacji nowych narzędzi komunikacji marketingowej - tak G+J Polska uzasadnia utworzenie stanowiska dyrektora sprzedaży. Obejmująca tę funkcję z początkiem sierpnia Barbara Topol (Radziwilska) będzie nadzorować sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynach drukowanych, multimediów i wydawnictw książkowych, reklamy w magazynach corporate media, reklamy przy eventach i projektach specjalnych, a także sponsoring. Będą do niej raportować szefowie zespołów reklamowych, dział badań i analiz, dział kreatywny oraz dodatkowo dział new business i reklama corporate media.

Barbara Topol (Radziwilska) poprzednio przez pięć lat pracowała w TVN, pełniąc funkcje kierownicze w biurze sprzedaży, Wcześniej przez 11 lat była związana z Procter & Gamble.

Jednocześnie z utworzeniem stanowiska dyrektora sprzedaży G+J Polska likwiduje funkcję dyrektora biura reklamy. Pełniąca ją Elżbieta Hołubka kończy pracę w wydawnictwie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele