Filmik z "Barbie" w Dubaju staje się viralem

W Dubaju gigantycznych rozmiarów avatar Barbie stanął obok słynnego wieżowca Burj Khalifa (Burdż Chalifa) - wideo z takim obrazem podbija światowy internet.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Film "Barbie" (Warner Bros. Pictures) o losach słynnej lalki Mattel miał swoją premierę w kinach 21 lipca 2023 roku i stał się natychmiastowym hitem wśród widzów. Z danych box office wynika, że w weekend otwarcia produkcja w reżyserii Grety Gerwig zarobił 155 milionów dolarów w ponad 4200 lokalizacjach w samych tylko USA i Kanadzie. Na całym świecie film zarobił już 356,3 mln dolarów.

W Polsce film „Barbie”  zanotował tegoroczny rekord otwarcia. W pierwszy weekend wyświetlania produkcja przyciągnęła do polskich kin 493 tys. widzów.

Promocja "Barbie" w Dubaju

Akcja reklamowa filmu trwa na całym świecie. Eksperci na łamach Wirtualnemedia.pl chwalili styl i rozmach kampanii promocyjnej produkcji. - W kontekście obecnej sytuacji gospodarczej i politycznej, film „Barbie” jest jak plaster na krwawiącą ranę. Potrzebowaliśmy na chwilę uciec z realnego świata inflacji i konfliktów zbrojnych do BarbieLandu, pełnego różu, rolek, tańca i wspaniałego nastroju – skomentowała w naszym tekście Magdalena Marek-Terelak z Havas Warsaw.

Teraz sieć obiega wideo z Dubaju. Obok kultowego punktu orientacyjnego miasta Burj Khalifa (Burdż Chalifa) stanęła potężnych rozmiarów lalka przypominająca Margot Robbie w stroju Barbie. Dzięki użytej technologii CGI całość wygląda niezwykle realistycznie, jakby lalka naprawdę stała obok wieżowca. 12-sekundowy klip przedstawia lalkę wychodzącą z różowego pudełka, ubraną w biało-czarny obcisły strój, użyty także w filmie.

Stworzenie wideo zajęło około trzech dni, wykorzystano w nim nagranie Burj Khalifa nakręcone iPhonem, które następnie zostało nałożone na animowaną Barbie.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Eye Studio| Creative Content & Social Media Agency👁️ (@eyestudioae)

Za koncept filmu promocyjnego odpowiada Eye Studio, lokalna agencja mediów społecznościowych. - Jako agencja social mediowa zawsze myślimy o tym, co jest modne, a wszyscy obecnie mówią o Barbie - mówi Juhi Rupani, dyrektor kreatywna Eye Studio. - Pomyśleliśmy więc o zrobieniu czegoś wokół kultowego produktu i umieszczeniu go obok najbardziej charakterystycznego punktu orientacyjnego w Dubaju - dodaje.

Twórcy podkreślają w rozmowie z "The national news", że chcieli oddać hołd pierwszym lalkom Barbie, w tym pierwowzorowi kultowej zabawki z 1959 roku.

Warto podkreślić, że w Zjednoczonych Emiratach Arabskich premiera filmu "Barbie" jest opóźniona do 31 sierpnia 2023 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"