Barbora.pl klientem MullenLowe MediaHub

Agencja MullenLowe MediaHub połączyła siły z Inspired UM (litewskim domem mediowym) i wspólnie realizuje lunch nowego internetowego sklepu spożywczego w krajach bałtyckich o nazwie Barbora.pl (Grupa Maxima). Zakres prac MLMH to planowanie i zakup mediów w zakresie mediów offline.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Barbora.pl klientem MullenLowe MediaHub

Grupa Maxima zrzesza sieci handlowe na Litwie, Łotwie, Estonii oraz w Bułgarii, a w Polsce jest właścicielem sieci Stokrotka. Barbora ma ambicje wpłynąć na polski rynek e-commerce. Jej obroty w 2019 r. wyniosły 50 mln euro.

- Jesteśmy coraz częstszym adresem dla startupów i firm e-commercowych, nasze kompetencje w rozumieniu dynamiki polskiego rynku w tych sektorach są wysoko oceniane przez klientów. To pokazuje, że inwestycje, które robimy przekładają się na wymierne rezultaty - doceniają to kolejni klienci - powiedziała Ewa Góralska, managing director MullenLowe MediaHub.

Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce będzie sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima. Spółka będzie również poszukiwać lokalnych dostawców, którzy mogą zaoferować klientom ciekawe produkty regionalne w różnych kategoriach. 

Działania reklamowe prowadzone przez Mullen Lowe MediaHub, obejmują kanały radiowe oraz OOH i potrwają do końca lutego. Zespołem dedykowanym do obsługi marki Barbora.pl kieruje Jolanta Markiewicz, account manager MullenLowe MediaHub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"