Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 23 do 29 stycznia br. była TVP1. Jej udział spadł z 16,59 proc. do 16,05 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce utrzymała Telewizja Polsat, której udział wzrósł o 0,30 pkt. proc. do 14,96 proc. Na trzeciej pozycji znalazła się TVN (13,43 proc., wzrost o 0,04 pkt. proc.).
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera obroniła Telewizja Polsat, która zyskała 0,40 pkt. proc. do 17,07 proc. udziału. Za Polsatem znalazła się TVN z wynikiem na poziomie 13,80 proc. po spadku o 0,15 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (12,24 proc., spadek o 0,39 pkt. proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 23.01-29.01.2012 - grupa 16-49











