Główczyński z Warner Bros. Discovery związany był od 2003 r. Zaczynał w biurze reklamy Discovery Networks w Polsce jako ad sales manager. Potem został brand partnership managerem, a następnie marketing managerem. W latach 2014-2018 pracował jako dyrektor kanałów lifestylowych. Po wejściu TVN w struktury Discovery Bartłomiej Główczyński został zastępcą dyrektora kanałów lifestylowych. W listopadzie 2019 r. objął funkcję szefa ramówki platformy streamingowej Player. Z nadawcą rozstał się we wrześniu tego roku. Karierę rozpoczynał w ZenithOptimedia.
Główczyński odpowie za rozwój biznesu FCB&theMilkman
W agencji FCB&theMilkman Główczyński będzie pracował bezpośrednio z Agnieszką Klimczak i Małgorzatą Drozdowską, które tworzą team kreatywny.
- FCB&theMilkman w Polsce ma szansę stać się partnerem pierwszego wyboru dla marek, chcących wyróżnić się i prowadzić kampanie zmieniające zachowania i nawyki konsumentów – tłumaczy Bartłomiej Główczyński, business development director w FCB&theMilkman. - To właśnie charakter realizowanych kampanii kreatywnych, które dotykają tematów ważnych i ambitnych, przekonał mnie do zaangażowania się w rozwój działań polskiego zespołu FCB – podkreśla Bartłomiej Główczyński.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/srodki-do-prania-szkodliwych-skladnikow-clovin ##
Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB.











