Grałek będzie współodpowiedzialny za budowanie strategii programowej kanałów TV Puls i Puls 2. Do jego zadań należeć będzie m.in. wypracowywanie rekomendacji programowych, zakupowych i produkcyjnych, kontrola efektywności finansowej działań dotyczących ramówek kanałów oraz tworzenie i doskonalenie procesów w tym obszarze.
Bartłomiej Grałek będzie podlegał bezpośrednio Dariuszowi Dąbskiemu, prezesowi i dyrektorowi programowemu Telewizji Puls.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telewizja-puls-ma-ponad-200-mln-zl-przychodow-i-rozmawia-z-inwestorami ##
Grałek pracuje w Telewizji Puls od listopada 2014 roku jako channel manager Puls 2. Wcześniej był związany z Viacom International Media Networks Polska, gdzie ostatnio był programming managerem kanału dziecięcego Nickelodeon.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TV Puls w rynku w styczniu br. wyniósł 2,96 proc.












