Bartosz Dąbrowski tworzy treści w Mido

Bartosz Dąbrowski dołączył do agencji mediowej Mido jako content manager.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bartosz Dąbrowski tworzy treści w Mido
Bartosz Dąbrowski

Dąbrowski w agencji mediowej Mido będzie odpowiedzialny za prowadzenie ongoingowej komunikacji wybranych klientów, a także tworzenie idei kreatywnych i działań niestandardowych.

Ma pięcioletnie doświadczenie w content marketingu. Pracował dla takich klientów, jak: Play, Energizer, Andros, RYOBI, Fish Skateboards, czy Sokołów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marta-blaszkiewicz-digital-director-mido ##

Jest muzykologiem, swoją karierę zawodową zaczynał od dziennikarstwa muzycznego. Późnej zajął się SEO copywritingiem (artykuły tematyczne, wpisy na blogi, treści na strony internetowe).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji